Кошик

FAQ - Часті питання!

Допомога із замовленням

1. Оформити замовлення онлайн на сайті:

  • Обрати потрібні товари та за допомогою кнопки "Купити" додати до кошика.
  • В описі товарів обов'язково вказано, за яку кількість товарів написана ціна (особливо це стосується картриджів/випаровувачів). Ціна товарів завжди актуальна і вказана в гривнях.
  • Перевірити вміст кошика і натиснути кнопку "Оформити замовлення".
  • На сторінці оформлення замовлення вказати вірні контактні дані, вибрати потрібний варіант оплати і доставки, після - підтвердити замовлення.

Зателефонуйте нам за номерами телефонів, зазначених у контактах, або напишіть у службу підтримки в месенджерах. Повідомте номер замовлення і ми його скасуємо.

Так, звісно! Якщо ви хочете оформити замовлення на іншу людину, виконайте такі дії:

  • Оформіть замовлення на себе із зазначенням вашого номера телефону, а в полі коментарі напишіть дані людини, на яку ви хочете оформити доставку. Наші менеджери зв'яжуться з вами, уточнять усі деталі та оформлять замовлення за потрібними даними.

У разі вибору способу доставки - Нова Пошта, ви можете доручити отримання посилки іншій людині через мобільний додаток. Детальніше про це можна ознайомитися на офіційному сайті тут.

Якщо ваше замовлення не потрапляє під умови безкоштовної доставки, послуги доставки оплачуються окремо перевізнику (Новій або Укр Пошті) у відділенні, додатку або іншими доступними перевізником способами.

За замовчуванням, при оформленні замовлення післяплатою, замовлення автоматично повертається по закінченню безкоштовного терміну зберігання. Якщо з якоїсь причини ви не встигаєте забрати замовлення у встановлені терміни, повідомте нам за телефоном (або службі підтримки в месенджерах) номер замовлення і кількість днів, на які необхідно продовжити термін зберігання.

Після того, як ви оформили замовлення на сайті, вам висвічується повідомлення - "Дякуємо за замовлення" і номер вашого замовлення. На зазначену вами електронну пошту приходить лист із номером замовлення та його описом. Також, на телефон надсилається смс-повідомлення з номером замовлення. Якщо нічого з цього не сталося, то, можливо, ваше замовлення до кінця не прогрузилося, будь ласка, зробіть його повторно.

За замовчуванням реквізити для оплати приходять в смс-повідомленні після підтвердження замовлення менеджерами.

Якщо ви впевнені у своєму замовленні і вказали не зв'язується з вами для підтвердження - реквізити для оплати також прийдуть у смс-повідомленні.

Якщо ви вказали зв'язатися з вами через зручний для вас месенджер, повідомлення з реквізитами прийде туди.

Якщо смс/повідомлення в месенджер вам не прийшло зв'яжіться з нашим контакт центром будь-яким зручним для вас способом, назвіть номер замовлення і вам надішлють реквізити повторно.

Ваше замовлення буде зарезервовано за вами протягом доби. Якщо в цей термін ви не встигли оплатити, оформіть замовлення заново або зв'яжіться з нашим контакт-центром, назвіть номер замовлення, якщо всі позиції будуть в наявності, ми відновимо його в роботу.

  • Якщо під час оформлення замовлення ви натиснули на галочку ''Мені можна не передзвонювати для підтвердження замовлення'', то менеджер не дзвонитиме для підтвердження (за умови, що всі замовлені товари є в наявності та можуть бути доставлені). Вам надходитимуть сповіщення по sms та email про статус замовлення.
  • Якщо ви оформили замовлення із зазначенням зв'язатися з вами для підтвердження і цього не сталося протягом робочого дня, будь ласка, зв'яжіться з нашим контакт-центром, назвіть номер замовлення, і ми обов'язково вирішимо це питання. Можливо номер телефону було вказано з помилкою або був відсутній зв'язок.

Якщо у вас немає можливості підтвердити замовлення телефоном, під час оформлення натисніть на галочку:

  • Підтвердіть у Telegram. Наш менеджер зв'яжеться з Вами в месенджері та уточнить усі деталі щодо замовлення.
  • Підтвердіть у Viber. Наш менеджер зв'яжеться з Вами в месенджері та уточнить усі деталі щодо замовлення.
  • ''Мені можна не передзвонювати для підтвердження замовлення'' (якщо є якісь побажання напишіть їх у коментарях до замовлення). При післяплати просто очікуйте номер накладної в смс-повідомлення. При оплаті на карту очікуйте смс повідомлення з реквізитами для оплати

*Якщо з якої-небудь причини, обраних Вами товарних позицій не буде в наявності або менеджер виявить, що обрані товарні позиції не підходять / не будуть працювати разом (наприклад, несумісні випарник і картридж), то ми постараємося зв'язатися з Вами, щоб уточнити цей момент. У разі невдачі, ми будемо змушені скасувати замовлення, про що Ви будете повідомлені шляхом зміни статусу замовлення на "Скасування". Зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом (повідомлення в месенджер, телефонний дзвінок, лист по email) для уточнення обставин. 

Якщо у товару стоїть статус - "немає в наявності", замість кнопки купити відображається кнопка - "Повідомити". Натисніть на неї, вкажіть Ваш email і, щойно товар з'явиться в наявності, Вам одразу прийде email про те, що товар знову доступний до замовлення.

Якщо Ви зареєстрований користувач, Ви можете відстежувати надходження товарів, що Вас цікавлять, через свій особистий кабінет.

Також, Ви завжди можете уточнити інформацію про будь-яку позицію в нашому контакт-центрі і ми з радістю повідомимо орієнтовні терміни поповнення товару, який Вас цікавить.

Знижкова програма

Знижкова програма працює тільки при оформленні замовлення на сайті після авторизації в особистому кабінеті.

Оплата та доставка

На жаль, на даний момент такої можливості немає.

На даний момент при кур'єрській доставці по Києву з кур'єром при отриманні можна розрахуватися тільки готівкою.

При оплаті карткою потрібно заздалегідь оплатити замовлення за реквізитами, які прийдуть в смс-повідомленні після підтвердження замовлення.

Під час оформлення замовлення відкрийте поле "Використати купон на знижку" і введіть туди потрібний купон.

За замовчуванням реквізити для оплати приходять в смс-повідомленні після підтвердження замовлення менеджерами.

Якщо Ви впевнені у своєму замовленні і вказали не зв'язуватися з вами для підтвердження - реквізити для оплати так-же приходять в смс повідомленні.

Якщо Ви вказали зв'язатися з вами через зручний для вас месенджер, повідомлення з реквізитами прийде туди.

Якщо смс-повідомлення в месенджер Вам не прийшло, зв'яжіться з нашим контакт-центром будь-яким зручним способом, назвіть номер замовлення і Вам вишлють реквізити повторно.

За замовчуванням, при оформленні замовлення, і якщо ваше замовлення не потрапляє під умови безкоштовної доставки, послуги доставки і комісію за післяплату покупець оплачує у відділенні перевізника.

Важливо! При замовленні післяплатою на суму, яка потрапляє під умови безкоштовної доставки, комісію за післяплату оплачує покупець при отриманні.

В особистому кабінеті Нової пошти вартість доставки відображається в будь-якому разі, але це не означає, що ви повинні платити за неї. Щоб перевірити, хто оплачує послуги доставки, в особистому кабінеті Нової пошти натисніть кнопку "Повна інформація про посилку", і ви побачите, хто оплачує ці послуги - відправник або одержувач.

Скріншот додатка Нової Пошти, докладніше про посилку 

Якщо стався збій і послуги доставки не були оплачені, хоча Ваше замовлення потрапляє під умови безкоштовної доставки, зверніться, будь ласка, до контакт-центру і ми оперативно вирішимо цю проблему.

На жаль, наразі такої можливості немає, але наші консультанти з радістю можуть сфотографувати/зняти відео про те, що Вас цікавить у режимі онлайн через підтримку в месенджерах.

Так, звісно, розсилка номерів накладних відбувається щодня після відправлення в смс-повідомленні.

Так, звичайно.

  • Якщо Ваше замовлення ще не передано на відправлення перевізником, зв'яжіться з нашим контакт-центром, повідомте номер замовлення і дані, які ви хочете поміняти.
  • Якщо Ваше замовлення вже відправлено, у додатку Нової пошти ви можете самостійно зробити переадресацію на інше відділення.
  • Якщо Вам потрібно змінити дані одержувача, Ви можете просто оформити доручення на отримання посилки іншою людиною в особистому кабінеті Нової пошти.

Замовлення відправляються щодня о 18:00.

Якщо відправлення не відбулося того самого дня або з будь-якої причини відділення перевізника в цей день не працює, ми відправимо Ваше замовлення наступного дня якомога швидше.

Особистий кабінет

Реєстрація в особистому кабінеті відкриває вам доступ до:

  • Перегляду історії замовлень, відстеження зміни статусів у міру обробки.
  • Використання функціоналу закладок для збереження вподобаних товарів.
  • Отримання доступу до дисконтної програми
  • Відстеження надходження товарів у наявність, яких не було в певний момент

Зайдіть у свій особистий кабінет, натисніть кнопку змінити контактну інформацію і в полі номер телефону / email поміняйте на потрібні вам.

icon_teleg Telegram icon_viber Viber icon_callback Зателефонувати